|
BB koder virker ikke + styles spørgsmål.
|
| tizmo |
Lagt på d. 31-05-2012 11:07
|

Bruger

Antal indlæg: 171
Sidst set: 03.04.13
On/Offline:
Status:
Ville gerne kunne finde ud af det hersens php..
Dagens humør:

|
hey alle.
Jeg oplever på min side www.iphoneforums.dk at bb koderne ikke virker. Når man vælger en af koderne, så "loader" siden bare og viser skrivefeltet helt tomt igen, det er alle koderne den er gal med - jeg har forsøgt at ligge mappen op igen, dog også uden held :/
Derudover har jeg et spørgsmål angående afstemninger og andre styles udeseende. Jeg har en brugerafstemning på forsiden, jeg synes bare virkeligt ikke at den "bar" den viser er særlig pæn- en helt firkantet sort/orange bar, kan det ikke laves bare en lille smule mere smooth?
Håber der sidder nogen som kan hjælpe mig med de to problemer. På forhånd tak. |
|
|
|
|
|
|
| Smokeman |
Lagt på d. 08-06-2012 21:25
|

Super Administrator

Antal indlæg: 12086
Sidst set: 04.03.13
On/Offline:
Status:
Far til fire :-)
Dagens humør:

|
Hej med dig.
Mht. dit første spørgsmål: Prøv at logge på siden og tage en databasebackup (blot for at være på den sikre side). Herefter tilgår du administrationen og afinstallerer alle ikke-standart bb koder. Til sidst sletter du alt indholdet fra mappen /includes/bbcodes/ - og oploader det samme indhold igen fra installations-mappen med PHP-Fusion - dvs. alt det originale indhold fra mappen bbcodes.
Prøv at se om ikke det hjælper på det.
Mht. dit andet spørgsmål: Prøv at oprette en ny debat til formålet. |
|
|
|
|
|
|
| tizmo |
Lagt på d. 11-06-2012 12:54
|

Bruger

On/Offline:
Status:
Dagens humør:

|
Det hjalp desværre ikke meget, den "sletter" bare det jeg skriver og refresher siden ?! |
|
|
|
|
|
|
| Smokeman |
Lagt på d. 12-06-2012 00:52
|

Super Administrator

Antal indlæg: 12086
Sidst set: 04.03.13
On/Offline:
Status:
Far til fire :-)
Dagens humør:

|
Er problemet mon opstået for nyligt ?
Har du evt. lavet nogle ændringer på siden for nyligt ?
Hvis du har mod på det, så kan jeg lige prøve at tage et kig "bag siden" og se om jeg kan hitte ud af hvor det er galt ?
Hvis ja, så skal jeg bruge et superadmin-login til siden, samt adgang til FTP. |
|
|
|
|
|
|
| tizmo |
Lagt på d. 26-06-2012 23:23
|

Bruger

On/Offline:
Status:
Dagens humør:

|
Sry, for det sene svar har ikke haft så meget tid foran computeren på det sidste 
Men jeg har for nyligt opdateret til den nyeste version af php - men må ærligt indrømme at jeg ikke kan huske om det virkede før det :/
Det har jeg helt sikkert mod på, har dog kun mit eget login til siden? Ved ikke om det er superadmin :/ men kan lave en ny bruger til det hvis det er ? Og hvad skal du bruge for FTP adgang ?  |
|
|
|
|
|