Antal indlæg: 183 Tilmeldt: 25.03.12 Sidst set: 07.04.13 On/Offline: Offline Status:
PHP-Fusion hmm... Dagens humør:
Hey
Har nu prøvet med 3 forskellige Avartar's at få dem til at være på user-profil - hva' jeg som sådan også godt ka' med det resultat at de bare bliver vist som et alm. billede, ergo ingen animation, bare et dødt billede...
jeg har dem liggende på skrivebordet og hvis jeg bare trykker på et af dem, så bliver de jo vist i browseren som de ska' og der virker de alle fint og i alle browsere.
Har sågar prøvet at bruge to af dem på en anden side hvor det virker fint...
Nogen der har et bud til hva' der lige går galt siden "Siden" har problemer med visse de Avatar's rigtig - for ka' jo godt vise andre uden problemer?
Antal indlæg: 183 Tilmeldt: 25.03.12 Sidst set: 07.04.13 On/Offline: Offline Status:
PHP-Fusion hmm... Dagens humør:
Fandt en løsning - da de avartar's jeg prøver med alle er 100x100 og der godt nok i Administration står 100x100 - som så spøjst nok har været nok til kun at få det vist som et fast billede, men ikk' som animation, så må ha' været lige over grænsen, så bare sjovt den viser det faste billede... hmm...
Men prøvede så at ændre det til 101x101 og så virker det efter hensigten - men er da spøjst... især med tanke på at en anden side hvor de virker står der også 100x100 i Maksimal filstørrelse.
Redigeret af Brian d. 20-05-2012 01:27