Antal indlæg: 22 Tilmeldt: 28.03.11 Sidst set: 23.04.13 On/Offline: Offline Status:
Ingen status er valgt Dagens humør:
Ikke valgt
Hej jeg sidder og roder med en side lavet i ovennævnte tema, hjemmesiden er en offentlig side, som kun er beregnet til infomationer til alle der kommer forbi, så ville gerne have et login/admin panel, som kun jeg admin på siden kan se.. nogen der kan hjælpe mig.. her er et link til pågældende side http://www.csu-so...pagniet.dk
Antal indlæg: 22 Tilmeldt: 28.03.11 Sidst set: 23.04.13 On/Offline: Offline Status:
Ingen status er valgt Dagens humør:
Ikke valgt
det løser ikke mit problem. vil godt have login feltet væk som på billede 2 og når jeg så klikker på login i øverste venstre hjørne kommer feltet til brugernavn og admin inde i mail vinduet
Antal indlæg: 1049 Tilmeldt: 18.05.08 Sidst set: 11.01.13 On/Offline: Offline Status:
ARRGH#€# damn æøå kan gi en grå hår Dagens humør:
OK misforstår dig muligvis, du skal sætte sideelement til kun at være synlig for superadmin, hvis ingen andre skal kunne se den. Så skulle det være således at du klikker "Login" og får login.php i main-vindue og når du så har logget ind vil sideelement blive synligt for dig.
Så glem det første indlæg
PS. hvilke billeder
Uden licens, men reklamerer til gengæld gerne for systemet.