|
Hvad skal barnet hedde?
|
| SheQuida |
Lagt på d. 29-03-2008 21:43
|

Bruger

Antal indlæg: 32
Sidst set: 10.02.13
On/Offline:
Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:
Ikke valgt
|
Haløjsa
Sidder og roder med tanken om at lave en ny hjemmeside - jeg vil på nuværende tidspunkt ikke komme ind på hvad siden skal omhandle.
Men så er det lige det med navnet/domain .... Det er godt nok svært og når jeg finder noget som jeg kan lide - så er det optaget.
Så nu kunne jeg godt tænke mig at høre om hvilke tanker i gjorde jer i sin tid vedr. et navn til jeres hjemmeside.
fx:
- kort/langt navn
- sigende overskrift eller bare et eller andet
- evt. forkortelser
- navne der minder om andre sider
.....
Jeg håber på der er nogle som vil komme med lidt input således at jeg kan blive inspireret til det "rigtige" navn til min kommende side |
|
|
|
|
|
|
| Pind |
Lagt på d. 29-03-2008 23:08
|

Bruger

Antal indlæg: 27
Sidst set: 07.10.12
On/Offline:
Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:
Ikke valgt
|
Hejsa SheQuida
Sidder og roder med tanken om at lave en ny hjemmeside - jeg vil på nuværende tidspunkt ikke komme ind på hvad siden skal omhandle.
det er svært at hjælpe hvis man ikke ved hvad siden omhandler
Så nu kunne jeg godt tænke mig at høre om hvilke tanker i gjorde jer i sin tid vedr. et navn til jeres hjemmeside.
min spilleside er en lukket side som man kun kan komme ind på hvis man kender en
så den kom til at hedde www.ven2ven.eu (v2v.dk var optaget ellers hade jeg snuppet det)
Men så er det lige det med navnet/domain .... Det er godt nok svært og når jeg finder noget som jeg kan lide - så er det optaget.
er det fordi du kun vel have det i dk domæne
jeg tror ikke det er så vigtig om det er dk, eu eller com
prøv at se om du kan få det navn du ønsker i et af de domæne
fx:
- kort/langt navn
- sigende overskrift eller bare et eller andet
- evt. forkortelser
navne der minder om andre sider
jeg købte en gang et domæne netspil.eu for at skifte til det navn fra ven2ven.dk
men ved nærmer eftertanke syntes jeg det virker lidt plattet når der var en spilleside med navnet netspil.dk så det droppet jeg og købte domæne snylten.dk
vi var flere spillesider der hade problemer med folk der snød i de spil vi hade på vores side
så vi besluttet at lave en forening ”kampen mod snyder” så jeg købte snylten.dk
da vi var faldet lidt ned så var jeg ikke rigtig med på at lave en side mod folk der snød
det vil hurtig blive en hade side så det droppet vi og lavet en tråd på min side hvor på vi kun advare hinanden mod snyder, det virker faktisk i dag, bliver man smidt ud på min side så kan man heller ikke kom ind på de andres spillesider hvis de er medlem af snylten, nå det var et lille side stykke 
hvis du kan komme med lidt mere så tror jeg også vi bedre kan hjælpe dig
hvad hade du selv tænkt dig navnet skul være, prøv at skriv et par her inde måske vi kan finde noget der passer dig
VENlig Hilsen Pind / Per
|
|
|
|
|
|
|
| Smokeman |
Lagt på d. 30-03-2008 17:29
|

Super Administrator

Antal indlæg: 12086
Sidst set: 04.03.13
On/Offline:
Status:
Far til fire :-)
Dagens humør:

|
Jeg vil også helt klart mene, at før jeg kan komme med et evt. bud på et navn, så bliver man nødt til at vide hvad siden skal omhandle/indeholde.. |
|
|
|
|
|
|
| NoOne |
Lagt på d. 30-03-2008 19:00
|

Administrator

Antal indlæg: 1449
Sidst set: 14.02.13
On/Offline:
Status:
Snart ferie
Dagens humør:

|
Navet skal være let at huske.
Gerne et ord der beskriver siden.
men som smokeman siger. Er det svært at komme med bud nå man ikke kender indholdet.
Hilsen NoOne
Husk at man selv kan markere egne debatter som løste.
Det gør man ved Debatfunktioner nede i højre hjørne.
Husk backup, før du laver noget om på din side. |
|
|
|
|
|
|
| SheQuida |
Lagt på d. 30-03-2008 21:42
|

Bruger

Antal indlæg: 32
Sidst set: 10.02.13
On/Offline:
Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:
Ikke valgt
|
Hej igen
Det var ikke fordi jeg ønskede et bud på navnet til min evt. kommende side. Jeg ville blot høre om hvilke tanker I havde gjort jer, da i skulle finde på et navn til jeres side.
FX. kunne jeg i shoutboks på et tidspunkt læse at Smokemann havde tænkt i en uges tid over navnet til denne side. Var blot interesseret i hvilke tanker der lå bag navnet - og selvfølgelig også jer andre.
Fx. går jeg med en idé om at siden www.????.dk skal være så dækkende/sigende om hvad siden indeholder .... men måske jeg tager fejl. For fx. findes der jo også www.assensvej.dk - og navnet er jo på ingen måder sigende om sidens indhold. Alligevel har siden over 300 brugere. Så måske betyder det intet ....
Håber i alligevel nogle har lyst til at komme med bud på hvilke tanker de gjorde sig i tidernes morgen, da deres side skulle navngives - også selv om jeg ikke på nuværende tidspunkt vil komme ind på hvad jeg har tænkt mig at kaste mig ud i. |
|
|
|
|
|
|
| Smokeman |
Lagt på d. 30-03-2008 22:12
|

Super Administrator

On/Offline:
Status:
Dagens humør:

|
Jeg vil helt klart anbefale at bruge et navn, der siger noget om sidens indhold. Ligesom denne side her gør det, og ligesom min anden side DVDside.dk gør det - ligeledes med Hundedebat.dk. Alle sammen noget der siger lidt om, hvad man kan forvente at finde på siden, i form af indholdet.
Det var nogle af de tanker jeg gik med. |
|
|
|
|
|
|
| Pind |
Lagt på d. 31-03-2008 22:22
|

Bruger

On/Offline:
Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:
Ikke valgt
|
Jeg er også til navne der siger hvad er for en side
Du kan tage www.hundedebat.dk den forklare at det må vær noget med hunde
Navnet er også nemt at huske
Hvis man lave det et kort navn vil det være noget hen af hd.dk
Navnet er nemt at huske og skrive, men det siger ikke så meget om hvad det er for et type side
Så i det til fæld vil jeg nok holde mig til www.hundedebat.dk
Omvendt vil jeg fortrække navnet v2v.eu til min ven2ven.eu side
Da den er en lukket side og de bruger der skal ind på den ved hvad den er for en side
Når man tager www.assensvej.dk så siger det ikke så meget
Jeg tror Kenneth købte www.assensvej.dk navnet i private hensigt
som så har udviklet sig til den side den er i dag
|
|
|
|
|
|
|
| allan |
Lagt på d. 01-04-2008 20:27
|

Super bruger

Antal indlæg: 1203
Sidst set: 30.06.11
On/Offline:
Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:

|
jeg giver de hr ret jeg har haft min side www.am-schluter.d... som en under side nu har jeg langt og længe funde et domæne der passer det hedder www.skiathos-info... siden er ikke lagt oppe i nu |
|
|
|
|
|
|
| Smokeman |
Lagt på d. 03-04-2008 21:39
|

Super Administrator

On/Offline:
Status:
Dagens humør:

|
Allerførste gang, inden jeg besøgte siden, men blot så linket - der troede jeg sgu det havde noget med "weed" at gøre ..  |
|
|
|
|
|
|
| Pind |
Lagt på d. 03-04-2008 22:07
|

Bruger

On/Offline:
Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:
Ikke valgt
|
Haha - må jeg så spørge jeg om hvad navnet www.weepo.dk siger jer i første omgang
Jeg var sikker på det var noget med shampoo 
|
|
|
|
|
|