Antal indlæg: 1779 Tilmeldt: 26.04.08 Sidst set: 02.04.13 On/Offline: Offline Status:
Ingen status er valgt Dagens humør:
Hejsa
Jeg slås med den her Ainfo Panel, jeg tror nu ikke det har noget med den at gøre, bare mig der er en klovn til HTML :o
Er der en der kan hjælpe mig med at få rettet denne tekst til:
Kode
<center><font size='4'><b>Hvorfor skal du oprette dig på Fugletossen</b></font></center><br />
Fordi det er dejligt at have et sted at mødes med andre fugletosser. Et sted hvor man kan lære nyt, søge råd og vejledning, samt dele de oplevelser man får, når man har fugle.<br />
<b>Hvilke fugle?</b><br />Alle slags fugletosser er velkomne, og det er uanset din alder og hvilke fuglearter du har.<br />
<b>Det er helt gratis at blive medlem! </b><b><a target='_self' href='http://fugletossen.dk/register.php'>Opret dig her</a></b><br />
Det er hurtigt at registrere sig. Du skal udfylde et ønsket brugernavn og kodeord, samt din email-adresse. <br />Tjek at du har udfyldt dine oplysninger korrekt, især din email-adresse er vigtig, da du vil få en bekræftelsesmail tilsendt, hvor du skal bekræfte din registrering via et link.<br />
Før du kan afsende din registrering, skal du dog lige acceptere <a target='_self' href='http://forum.fugletossen.dk/print.php?type=T'>Betingelserne for medlemskabet på siden.</a> Dette gør du ved at sætte hak i den lille firkant nederst på registreringssiden.<br />
Sidst skal du skrive den kode du ser i feltet - dette er af sikkerhedsmæssige årsager.<br />
Når du har afsendt din tilmelding, skal du tjekke din indbakke efter bekræftelses mailen hvor du på et link skal bekræfte din registrering. Herefter kan kan du logge ind på siden ved hjælp af dit brugernavn og dit kodeord.<br /> Vær opmærksom på at du skal bekræfte din registrering indenfor et døgn. Hvis der går mere end et døgn vil den blive slettet af systemet og du skal registrere dig påny!
Jeg vil jo mene at man indrammer de ønskede sætninger med f.eks. <u><u /> <b><b /> og <i><i /> men hele teksten opfører sig ret utilregneligt *helpless*
Redigeret af Fyrsting d. 23-09-2011 09:17