Besøgende
Gæster online: 6
Brugere online: 0
Antal brugere: 1,668
Nyeste bruger: Udvikler11
10 nyeste brugere: Klik her
 44,016,083 Unikke besøg
10135 Besøg pr. dag
Synes godt om
Translate this page
Tilfældige Avatars
384 brugere (23.08%)
Har allerede en Avatar.
Artikler
Nyeste artikler
V7 versions-liste 16178
V6/V7-identifier 21023
Tilfældigt tema på ... 16299
Hvordan tælles unik... 17346
Ens registreringssi... 206867
Populære artikler
Ens registreringssi... 206867
Kør PHP-Fusion loka... 40395
Tilfældigt banner/l... 31327
Flytning af PHP-Fus... 30292
Opgradering af PHP-... 25638
Info om artikler
Artikler i databasen: 9
Læst antal gange: 405365
Downloads
Nyeste downloads
Danske sprogfiler ... 483
Latest Blacklisted... 980
Search in Shouts 915
Users Websites Pan... 888
Populære downloads
DeLuxe Dropdown Me... 3846
CSS Dropdown Menu ... 2794
Installations-vide... 2628
PHP-Fusion v7.00.0... 2540
Forum Pack v1.0 2270
Info om downloads
Filer i databasen: 180
Hentet antal gange: 132410
Statistik mm.
Se indlæg
PHPFusion-Tips.dk :: PHP-Fusion v7.01.XX :: Generel debat
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Fejl: Var ikke i stand til at skabe tabellerne i databasen
Kroman
#1 Udskriv indlæg
Lagt på d. 30-12-2010 08:48
Standart Avatar

Junior bruger

Antal indlæg: 5
Sidst set: 10.01.11
On/Offline: Offline
Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:
Ikke valgt

Hej Alle!!

Jeg er ny herinde så jeg håber at mit spørgsmål er landet det rigtige sted...

Jeg har været ved at installere PHP-fusion på min computer og alt er også gået godt, fordi jeg har fulgt en video jeg havde fundet herinde. Men nu kommer mit problem så, da jeg er kommet til trin 4 (opsætning af konfigurationsfil og database). jeg får denne fejlmeddelse:

Trin 4: Opsætning af konfigurationsfil og database
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 9You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 17You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 8You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 7You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 7You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 7You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 11You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 9You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 8You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 15You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 6You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 7You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 5You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 9You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 8You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 7You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 6You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 8You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 23You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 7You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 13You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 9You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 21You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 6You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 7You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 10You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 5You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 14You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 13You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 18You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 7You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 17You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 16You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 75You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 9You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 10You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 7You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 8You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 18You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 7You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 8You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 6You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 32You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 8You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 12
Forbindelse til databasen er etableret.

Konfigurationsdata er skrevet til filen.

Fejl: Var ikke i stand til at skabe tabellerne i databasen.

Håber der er nogen som kan hjælpe mig videre her fra.

På forhånd tak

-Søren
Redigeret af Kroman d. 30-12-2010 14:02
Til forsiden  Til toppen af forum  Til bunden af forum
ju_dk
#2 Udskriv indlæg
Lagt på d. 30-12-2010 13:34
Brugers avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 1297
Sidst set: 13.12.19
Status:
Jeg er ikke SMOKEMAN, derfor må brugere godt hjælpe hinanden. :-)
Dagens humør:

Kroman skrev:
Håber der er nogen som kan hjælpe mig videre her fra.

-Søren

1. en mere sigende overskrift kunn du nu nok havde brugt
som f.eks. "Fejl: Var ikke i stand til at skabe tabellerne i databasen"
(du retter den lige) Wink

2. hvilken filer og sprog pakker har du brugt.

3. hvem er din webhost.

4. hvilken version Sql køre din host med.

Mvh
ju_dk

phpfusion-tips.dk/signaturer/ju_dk.png
Kroman
#3 Udskriv indlæg
Lagt på d. 30-12-2010 14:08
Standart Avatar

Junior bruger

Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:
Ikke valgt

Som sagt er jeg ny i dette gameSmile

Men nu er overskriften da ændret, jeg har downloade filen PHP-fusion v7.00.XX DK Core så jeg går ud fra at det er den danske pakkeSmile

WEB serveren er en WAMPSERVER, måske du ved hvilken sql den køre med...

Håber det er nok information

-SørenFrown
ju_dk
#4 Udskriv indlæg
Lagt på d. 30-12-2010 15:05
Brugers avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 1297
Sidst set: 13.12.19
Status:
Jeg er ikke SMOKEMAN, derfor må brugere godt hjælpe hinanden. :-)
Dagens humør:

Kroman skrev:
Som sagt er jeg ny i dette gameSmile

Men nu er overskriften da ændret, jeg har downloade filen PHP-fusion v7.00.XX DK Core så jeg går ud fra at det er den danske pakkeSmile

WEB serveren er en WAMPSERVER, måske du ved hvilken sql den køre med...

Håber det er nok information

-SørenFrown

Fint nok, vi alle er jo begyndt der også.

mener du ikke v7.01.xx, for så er det en gammel version
hent den nyeste fra http://www.php-fusion.co.uk og
den danske sprogpakke som Jan Mølgaard har lavet på http://www.php-fusion.dk

PHP 5 Apache MySQL on Windows : WampServer
Det har jeg ikke nogle erfaring med, der må andre træde til.
Jeg bruger Apache / Linux og Unix til mine.

Du fortalte ikke hvem din webhost er,
det kan måske bringe lys over sagen.

Mvh
ju_dk

phpfusion-tips.dk/signaturer/ju_dk.png
Kroman
#5 Udskriv indlæg
Lagt på d. 30-12-2010 21:24
Standart Avatar

Junior bruger

Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:
Ikke valgt

Jeg har købt en webplads
(eller hvad sådan noget hedder) ved i123.dk,
og der skriver de noget med en linuxserver... Tusind tak for hjælpen indtil nu.
Smokeman
#6 Udskriv indlæg
Lagt på d. 31-12-2010 12:04
Brugers avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 12134
Sidst set: 21.11.19
Status:
Startet så småt op igen..
Dagens humør:

Nu hvor du har købt dig et webhotel-plads, ja så kan du med fordel benytte dig af linket oppe i menuen som hedder "Gratis installation". Her vil du få installeret PHP-Fusion helt gratis - alt imens du kan "læne dig tilbage" og vente på installationen bliver udført. Nemmere kan det vist ikke tilbydes/gøres. Wink

Godt nytår!
Kroman
#7 Udskriv indlæg
Lagt på d. 03-01-2011 15:33
Standart Avatar

Junior bruger

Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:
Ikke valgt

Hej Smokeman

Tusind tak for hjælpen... nu vil se om det også er så let som du siger, ellers kan det være jeg skriver herinde igenWink

Søren
Kroman
#8 Udskriv indlæg
Lagt på d. 03-01-2011 17:28
Standart Avatar

Junior bruger

Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:
Ikke valgt

Hej igenSmile

Ja der gik ikke så lang tid, før jeg stødte ind i et nyt problem, Nu står der at jeg skal indtaste ftp-servernavnet, ftp-brugernavnet + password, men hvor finder jeg dette henne??

NoOne
#9 Udskriv indlæg
Lagt på d. 03-01-2011 18:50
Brugers avatar

Administrator

Antal indlæg: 1449
Sidst set: 31.12.15
Status:
Snart ferie
Dagens humør:

Har du ikke modtaget en mail med den slags info?
Du kan sikkert os finde det, hvis du logger ind på dit webhotel ved den udbyder.
Redigeret af NoOne d. 03-01-2011 18:51

Hilsen NoOne

Husk at man selv kan markere egne debatter som løste.
Det gør man ved Debatfunktioner nede i højre hjørne.

Husk backup, før du laver noget om på din side.
Spring til debat:

Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Kan ikke se hastigheden på mobilsitet Generel debat 2 15-05-2019 11:03
Unoeuro, fejl ved ny installation Generel debat 8 03-03-2019 08:57
Min hjemmeside kan pludselig ikke vise danske æøå Generel debat 4 19-03-2016 16:36
Fejl Generel debat 6 10-03-2016 15:19
Fejl under instal. Generel debat 2 09-03-2016 23:12