Besøgende
Gæster online: 9
Brugere online: 0
Antal brugere: 1,669
Nyeste bruger: Victor Hansen
10 nyeste brugere: Klik her
 44,385,934 Unikke besøg
10130 Besøg pr. dag
Synes godt om
Translate this page
Tilfældige Avatars
384 brugere (23.06%)
Har allerede en Avatar.
Artikler
Nyeste artikler
V7 versions-liste 16302
V6/V7-identifier 21132
Tilfældigt tema på ... 16410
Hvordan tælles unik... 17472
Ens registreringssi... 208474
Populære artikler
Ens registreringssi... 208474
Kør PHP-Fusion loka... 40588
Tilfældigt banner/l... 31447
Flytning af PHP-Fus... 30454
Opgradering af PHP-... 25760
Info om artikler
Artikler i databasen: 9
Læst antal gange: 408039
Downloads
Nyeste downloads
Danske sprogfiler ... 496
Latest Blacklisted... 994
Search in Shouts 930
Users Websites Pan... 905
Populære downloads
DeLuxe Dropdown Me... 3864
CSS Dropdown Menu ... 2809
Installations-vide... 2643
PHP-Fusion v7.00.0... 2555
Forum Pack v1.0 2286
Info om downloads
Filer i databasen: 180
Hentet antal gange: 133470
Statistik mm.
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
Vil du betale for supporten fra undertegnede ?
Ja Ja 63%[20 Stemmer]
Nej! Nej! 38%[12 Stemmer]
Antal stemmer : 32
 Udskriv debat
Betalende support ?
Smokeman
#1 Udskriv indlæg
Lagt på d. 26-11-2010 18:15
Brugers avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 12134
Sidst set: 21.11.19
On/Offline: Offline
Status:
Startet så småt op igen..
Dagens humør:

Det drejer sig om, at jeg har i tankerne om at oprette et supportsite, hvor man skal være betalende medlem for 1 år af gangen (350,- kr.).

På sitet vil der kun være adgang for en bestemt VIP brugergruppe = betalende medlemmer.

Der vil, som nævnt, være mulighed for at få support/hjælp fra undertegnede - for mindre en 1 krone dagligt!

Denne support vil således være langt mere "koncentreret support" - end tidligere set - da jeg ikke har i sinde at hjælpe ret meget mere til på flere andre supportsites. Dermed vil der også bruges langt mere tid på de enkelte betalende medlemmer.

Der vil dog IKKE blive frigivet nogen som helst "specielle downloads" - hvis der bliver frigivet flere downloads, ja så bliver det her på Tips-siden = tilgængelig for alle.
Med andre ord, ja så er det KUN hjælp/support der betales for.

Her følger nogle af fordelene ved at være VIP-medlem:

- Support/hjælp for mindre end 1 krone dagligt.
- Mere koncentreret support/hjælp.
- Siden vil KUN indeholde betalende brugere = hurtigere svartid(er) på spørgsmål.

Det er ikke nogen hemmelighed at dette er mit allersidste forsøg på, at stadig deltage aktivt i PHP-Fusion.
Jeg har tidligere nævnt, at jeg er led og ked af utaknemmelige brugere der ikke engang kan finde ud af at sige "tak" når noget bliver lavet for dem - derfor dette sidste forsøg på at stadig hjælpe til - dog under mine kompromisser.

Kom glad - og afgiv din stemme..
Til forsiden  Til toppen af forum  Til bunden af forum
jomi
#2 Udskriv indlæg
Lagt på d. 26-11-2010 18:23
Brugers avatar

Senior bruger

Antal indlæg: 323
Sidst set: 18.03.12
Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:
Ikke valgt

Hej Smokeman.

Indeholder denne "pakke" også at du eksempelvis sætter elementer, downloads osv op på andres hjemmeside? Her tænker jeg om det vil være muligt at få dig til at lave elementer og derefter sætte dem op på dine brugeres side?

Jeg synes det er helt i orden at du gør det - du har jo helt klart et talent med phpfusion som uden tvivl bør udnyttes - også selvom det koster penge for din service.

www.visible-solutions.dk
www.visible-solutions.dk
Smokeman
#3 Udskriv indlæg
Lagt på d. 26-11-2010 18:34
Brugers avatar

Super Administrator

Status:
Dagens humør:

Jeps - "pakken" vil også indeholde at sætte elementer/infusioner mm. op på VIP-brugernes sider. Dertil opgraderinger af sider mm.

Selvfølgelig er det ikke alle sider jeg kan opgradere. Hvis vi f.eks. tager en kraftigt moddet v6-side med mange infusioner/mods mm. - ja så er det næsten, for alle supportere - end mildest talt umulig opgave.

Men jeg vil hjælpe med alt hvad jeg nu besidder af "egenskaber" indenfor PHP-Fusion. Dermed gives der heller ingen garanti for, at selvom man er VIP-medlem, at man så kan få alt fikset. Det må foregå på den måde, at jeg laver det jeg kan - som det hidtil har været.
Fyrsting
#4 Udskriv indlæg
Lagt på d. 26-11-2010 20:05
Brugers avatar

Super bruger

Antal indlæg: 1780
Sidst set: 18.12.13
Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:

Hej Robert

Hvor er jeg glad for at du vil give det en sidste chance. Jeg synes faktisk det er en rigtig god idé du har fået. Der er i hvert fald ingen tvivl om at det vil skille fårene fra bukkene, og at du derved vil få den anerkendelse du fortjener.

Personligt vil jeg gladeligt betale for at kunne trække på din ekspertise og support. Det er nok ikke nogen hemmelighed, at jeg har holdt meget lav profil med php-fusion, siden du stoppede, for med dig som manden bag mine kraftigt modererede sider, har jeg været bange for at komme til at ødelægge noget.

Den korte af den lange er: JA!!!!! Klart vil jeg betale for din support!!

Mindeord:
Fyrsting har valgt at forlade os.
Alt det gode hun har gjort for os her på siden.

Ære være hendes minde
R.I.P. Fyrsting 1968-2016

ju_dk
Ejer og administrator
PHPFusion-Tips.dk
Smokeman
#5 Udskriv indlæg
Lagt på d. 26-11-2010 22:16
Brugers avatar

Super Administrator

Status:
Dagens humør:

Hej med jer.

For en god ordens skyld vil jeg lige nævne, at hvis siden bliver til noget, ja så kan jeg oplyse at jeg selv vil ikke komme til at tjene en eneste krone på det. Det er udelukkende, som skrevet tidligere, kun for at vil slippe for tidligere nævnte brugere.

Jeg er i gang med at læse/søge efter hvordan det kan lade sig gøre mht. den juridiske del, og håber jeg finder en løsning på det.
Fyrsting
#6 Udskriv indlæg
Lagt på d. 26-11-2010 23:47
Brugers avatar

Super bruger

Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:

Hej igen

Jeg kan ikke se, at der er noget galt i at du tjener de penge.. Hvis betalingen kan være både for at slippe for disse brugere, men så sandelig også for at give dig noget for dit arbejde.. jeg mener, det er der vel ikke noget galt i?

Hvordan du så vælger at bruge pengene er efter min mening op til dig og dig alene..

Mindeord:

Ære være hendes minde

ju_dk
Ejer og administrator
PHPFusion-Tips.dk
Thomas_D
#7 Udskriv indlæg
Lagt på d. 27-11-2010 01:28
Brugers avatar

Super bruger

Antal indlæg: 1102
Sidst set: 27.04.13
Status:
Så er man kommet lidt igang igen :-)
Dagens humør:

Jeg må indrømme at jeg godt kan lide det princip om at php fusion er GRATIS at bruge og få hjælp til.
Samtidig synes jeg også om din ide med en support side der er betaling på, da der kan være visse fordele, dog er jeg ikke sikker på at man slipper af med "grippene" på den måde da de jo også bare kan betale de 350 kr. og fortsætte deres løb der så (man kan jo ikke tillade sig at blive sur/gal hvis folk har betalt for et år)

Jeg mener nu også at phpfusion-freak har en betalings afdeling for nogle af deres downloads så der er vel ikke noget forkert i det som sådan.

Det korte af det lange er vel at jeg jo faktisk er villig til at betale for den support du kan yde, dog kan jeg ikke se meningen i at du vil frigive eventuelle downloads til alle, frigiv dem dog på din nye side hvor brugere betaler for det og dermed også har mulighed for at modtage support på det de henter.
www.bylov-damsgaard.dk
Smokeman
#8 Udskriv indlæg
Lagt på d. 27-11-2010 01:36
Brugers avatar

Super Administrator

Status:
Dagens humør:

Det med downloads bunder ud i licens-reglerne.

Det med ikke at tjene en krone på det bunder ud i af så er der sikkert flere der "får ondt i numsen" over det - og anmelder mig for, gud-ved-jeg-hvad-det-hedder brud på loven mht. at tjene kr/øre ved siden af.

Jeg skal ikke nyde noget af det i den dur..
Thomas_D
#9 Udskriv indlæg
Lagt på d. 27-11-2010 03:11
Brugers avatar

Super bruger

Status:
Dagens humør:

Tjaa, men hvad du deler gratis er vel stadig op til dig selv, ellers kan jeg da ikke forstå at der er andre der tager penge for deres arbejde???
Hvilket der jo er flere eksempler på, om det så er rigtigt eller forkert vil jeg ikke blande mig i...

Det med at "tjene penge ved siden af" må de fleste jo i dette samfund, dog er der som regel en begrænsning på :-)
Ellers er der jo heldigvis andre måder at ordne den på...

Uanset hvad så siger hurtig hovedregning ca. 100 brugere á 350 kr. giver et resultat på 35000 kr. hvilket jo er svært at få til at gå i 0 når året er omme, uanset hvor mange udgifter man så har til drift Tup
Ved ikke hvor mange brugere du regner med men 100 er vel ikke urealistisk når man ser på din indsats her på siden og de andre support sider du har været på Wink
www.bylov-damsgaard.dk
Smokeman
#10 Udskriv indlæg
Lagt på d. 27-11-2010 13:06
Brugers avatar

Super Administrator

Status:
Dagens humør:

Kan oplyse at jeg har fået et tip - om at evt. oprette skidtet som en fond. På den måde kan det, muligvis, køres som helt og holdent 100% lovligt - hvilket det skal hvis det overhovedet skulle kunne blive reelt. Men skal dog have undersøgt mulighederne helt tæt på først. Tror jeg tager et smut ins til byen i næste uge, og ser om jeg kan få en snak med frivillig retshjælp - de må kunne vejlede mig i den rigtige retning.

Og nu skal jeg heller ikke selv glemme at sige stort tak - for jeres hidtil bidrag i debatten.
Thomas_D
#11 Udskriv indlæg
Lagt på d. 27-11-2010 17:07
Brugers avatar

Super bruger

Status:
Dagens humør:

Vel og så bekomme...

Håber skisme da det lykkedes dig at finde en vej i lovjunglen og der er det nok ikke nogen dum ide at spørge en paragrafrytter til råds Tup
www.bylov-damsgaard.dk
Fyrsting
#12 Udskriv indlæg
Lagt på d. 27-11-2010 20:07
Brugers avatar

Super bruger

Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:

Hej igen

Thomas, du har en pointe i dét med at man ikke kan være sikker på at man slipper af med "gribbene" på denne måde da de jo også bare kan betale de 350 kr. og fortsætte deres løb der også (man kan jo ikke tillade sig at blive sur/gal hvis folk har betalt for et år)

Den tanke har også slået mig!

Vedr. betalingen er jeg ikke inde i sagerne - det må jeg indrømme. Der er måske stor forskel på om man får penge via frivillig donation som her på siden, end hvis man "kræver" betaling for support??

Jeg synes det er hul i hovedet. Om pengene går til drift af siden eller til dig Robert, for dit arbejde, kan i mine øjne være hip som hap. Men jeg ved godt at det ifølge loven kun er tilladt at tjene et vist antal kroner "ved siden af" om året.

Jeg håber virkelig at du finder en måde at få dette til at fungere på, og jeg vil stå blandt de første til at oprette mig på siden Tup

Edit: Tastefejl rettet
Redigeret af Fyrsting d. 27-11-2010 20:09

Mindeord:

Ære være hendes minde

ju_dk
Ejer og administrator
PHPFusion-Tips.dk
Brown
#13 Udskriv indlæg
Lagt på d. 27-11-2010 21:57
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 131
Sidst set: 12.03.12
Status:
Tømmermænd på højt plan
Dagens humør:

Synes ikke det er nogen god idé at kræve et vist antal kroner om året for at være medlem. Det udelukker mennesker og gør ikke det hele nemmere.

Du kunne sige det kostede et vist antal kroner om året for at melde sig ind i en bestemt bruger gruppe. Den bruger gruppe skulle så have rettighed til at gå ind i nogle bestemte debatter, hvor kun de incl. dig selv kan komme ind og dertil spørge til råds?
Thomas_D
#14 Udskriv indlæg
Lagt på d. 28-11-2010 02:05
Brugers avatar

Super bruger

Status:
Dagens humør:

Brown det er jo stort set samme resultat...

Pointen er jo netop at Robert/Smokeman kun yder support for dem der betaler, så kan det (I mine øjne) være ligegyldigt med andre debatter da det kun vil være få af dem der bliver besvarret, desuden fortsætter denne side jo hvor dem der ikke ønsker at betale kan være, jeg vil da bestemt også fortsat hjælpe i de debatter jeg kan her på siden, men jeg har slet ikke samme færdigheder som Smokeman og er nok også lidt bedre til at sige fra inden jeg eksplodere Wink

Næ, en side der ikke har så mange brugere = Mindre at holde styr på og spilde tid på, er da klart at foretrække Tup
Igen, ikke på bekostning af denne fremragende side hvor der også er masser af hjælp at hente og det tror jeg da på at der stadig vil være i fremtiden Grin Der er mange dygtige brugere her på siden Clap
www.bylov-damsgaard.dk
ak
#15 Udskriv indlæg
Lagt på d. 29-11-2010 11:11
Standart Avatar

Bruger

Antal indlæg: 42
Sidst set: 02.12.13
Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:
Ikke valgt

Findes der brugere der er til besvær? Vi har alle været begyndere og "dumme".
Smokeman
#16 Udskriv indlæg
Lagt på d. 29-11-2010 16:49
Brugers avatar

Super Administrator

Status:
Dagens humør:

Det har intet at gøre med at alle har været begyndere, stiller mange spørgsmål mm.

Som jeg skrev i indlæg #1:
Smokeman skrev:
Jeg har tidligere nævnt, at jeg er led og ked af utaknemmelige brugere der ikke engang kan finde ud af at sige "tak" når noget bliver lavet for dem - derfor dette sidste forsøg på at stadig hjælpe til - dog under mine kompromisser.
langkawi
#17 Udskriv indlæg
Lagt på d. 30-11-2010 08:50
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 100
Sidst set: 21.02.15
Status:
well well well....
Dagens humør:

Jeg håber sandelig jeg har husket at sige tak, hver gang du har hjulpet Robert Stress
Hvis ikke, så sendes der hermed et STORT TAK nu Hej

Om jeg vil betale eller ej... principelt synes jeg, at php-fusion skal være gratis!
Omvendt kan jeg da også sagtens se, at det kunne være rart at få bare lidt for ens talenter!!
Jeg er en talentfuld chauffør, men jeg arbejder jo heller ikke gratis..
Hold da helt kæft hvor er det et svært spørgsmål... mit svar må være både ja og nej.

www.langkawi.dk/smileys/n89.gifwww.langkawi.dk/smileys/n89.gifwww.langkawi.dk/smileys/n89.gifwww.langkawi.dk/smileys/n89.gifwww.langkawi.dk/smileys/n89.gifwww.langkawi.dk/smileys/n89.gifwww.langkawi.dk/smileys/n89.gifwww.langkawi.dk/smileys/n89.gifwww.langkawi.dk/smileys/n89.gifwww.langkawi.dk/smileys/n89.gifwww.langkawi.dk/smileys/n89.gifwww.langkawi.dk/smileys/n89.gifwww.langkawi.dk/smileys/n89.gifwww.langkawi.dk/smileys/n89.gifwww.langkawi.dk/smileys/n89.gifwww.langkawi.dk/smileys/n89.gifwww.langkawi.dk/smileys/n89.gifwww.langkawi.dk/smileys/n89.gifwww.langkawi.dk/smileys/n89.gifwww.langkawi.dk/smileys/n89.gif

www.langkawi.dk/logo-250x60-langkawi.gif
www.langkawi.dk
Fyrsting
#18 Udskriv indlæg
Lagt på d. 30-11-2010 10:38
Brugers avatar

Super bruger

Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:

Jeg kan ikke lade være med at tænke på at der er mange andre der får betaling indenfor PHP-Fusion af diverse årsager.

PHP-Fusion er jo stadig gratis at bruge, og det synes jeg er stort!

Nogle tager penge downloads, andre tager penge for themes.

Det kan godt være det bare er mig der har lidt svært ved at forstå problemet i det. Folk kan jo vælge at bruge de flotte gratis themes og de gode gratis downloads hvis de vil det.

At der så (forhåbentlig) kommer en supportside, hvor der ved oprettelse skal betales et årligt beløb, er der for mig at se ikke noget anderledes i.

Der findes stadig, som Thomas også nævner, mange andre rigtig gode supportsider som er gratis at benytte, ikke mindst PHPFusion-Tips

Mindeord:

Ære være hendes minde

ju_dk
Ejer og administrator
PHPFusion-Tips.dk
Thomas_D
#19 Udskriv indlæg
Lagt på d. 30-11-2010 11:03
Brugers avatar

Super bruger

Status:
Dagens humør:

Hørt Fyrsting Tup

Personligt vil jeg da vælge at benytte mig af begge dele hvis muligheden opstår...
Nu er jeg en af dem der er startet som ny her på siden og har da efterhånden lært en del, takket være Smokeman, Noone, webzone og mange andre... Dermed byder jeg naturligvis også ind i de debatter jeg kan (og opdager) da jeg jo synes det selv er godt at få hjælp når det er nødvendigt.
Jeg er dog også af den overbevisning at et simpelt tak ikke er for meget at forlange og ikke mindst sige/skrive.

Håber bestemt Smokeman får den nye side op at køre og støtter naturligvis op omkring det Music

Men igen skal vi naturligvis ikke glemme denne side i processen...
www.bylov-damsgaard.dk
ak
#20 Udskriv indlæg
Lagt på d. 30-11-2010 16:40
Standart Avatar

Bruger

Antal indlæg: 42
Sidst set: 02.12.13
Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:
Ikke valgt

Nu har Robert lagt det til afstemning for at høre andres mening, og så må alle sige deres mening frit,

Jeg skrev som jeg skrev, fordi Roberts oplæg var, at der er nogle der tager ham og hans hjælp som en selvfølge, og det kan jeg sandelig godt følge ham i. Kender flere der også 'udnytter' den frivillige tid der bliver brugt på php fusion. Så jeg synes det er en god idé at tage penge for det arbejde man laver. Og er derfor også positiv over for hans tiltag, som jeg håber vil lykkes for ham.

Men som jeg efterhånden læste indlæggene, blev det (uden Robert) drejet over på, at det var for at slippe for besværlige bruger som man spilder tiden på! Nu har jeg aldrig selv følt at jeg spilder tiden på nogen som helst, og det tror jeg heller ikke Smokeman har, men jeg føler der er nogen der udnytter en til sidste dråbe, og så glemmer det bagefter. Og jeg er næsten sikker på, at det er det han også mener.

Men nok om det, for for der er ingen grund til debat her - er vel egentlig kun et ja eller nej der efterspørges i afstemningen.
Spring til debat:

Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
CSS dropdown menu - support Infusioner 5 04-07-2011 11:37
uopfordret support via privat mail Generel debat 3 12-06-2009 00:45
Telefon - support Frikvarteret 6 09-06-2009 16:22
Live support (online) Tips og tricks mm. 2 30-03-2009 00:51
en ide til Support Generel debat 9 24-07-2008 18:15